sobota, 11 maja 2013

PROLOG

 Jestem zwykłą dziewczynom. Niczym nie wyróżniam się z tłumu. Można by rzec - nic nadzwyczajnego. Lecz ten, kto tak sądzi, jest w błędzie. Podobno mam ogromny talent, tylko nie jestem zbyt odważna, żeby odkryć go przed innymi. O mojej wartości wie tylko moja przyjaciółka - Ola. Jednak w moim życiu coś się zmienia. Poznaje nowych ludzi, którzy coś mi wytłumaczyli. Moje życie diametralnie się zmienia. Czy spełnię swoje marzenia? Czy uda mi się dojść do wyznaczonego przez siebie celu? Co takiego wpłynęło na moje życie i jakie to miało skutki? Tego wszystkiego dowiecie się czytając tego bloga.

--------------------------------------------------

Mam nadzieję, że będziecie czytać tego bloga, i że wam się spodoba :)

10 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie, ale czekam na 1 rozdział. Mam nadzieję, że się niebawem ukaże. Dodałam się do obserwowanych myślę że się odwdzięczysz.
    mój blog : http://onedirectionkkissyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale ja nie widzę, żebyś obserwowała tego boga...

      Usuń
  2. Wpadłam na twojego bloga przez fb i jestem naprawdę zadowolona. Zapowiada się fajnie i mam nadzieję, że szybciutko dodasz pierwszy rozdział. Oddałam głos w ankiecie i zaraz zaobserwuje twojego bloga ;) Mam nadzieję, że wpadniesz też do mnie i zostawisz po sobie ślad. http://dziewczynazesluchawkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czekam na rozdział. Zapraszam na mojego bloga ktory prowadze z koleżanka http://mrmalik1dloffki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek już gotowy, czeka na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Możesz podać link, bo gdzieś zgubiłam?

      Usuń
  5. Hmm.. z tego co widzę zamówiłaś nagłówek na innym blogu więc nie wiem czy jest sens robienia go u mnie. Niestety Twoja kolejka jest zwolniona dla kogoś innego.

    Ellie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamawiałam u kogo innego...

      Proszę, bardzo mi zależy

      Usuń